Benim bebeğimde beş aylık ve aynı dediğiniz gibi sürekli ııı liyor emmesi iyi bazen uykuya geçişte sorun yaşıyoruz gün içinde oynayınca gülüyo biraz eğleniyo ancak sonra hemen sıkılıp yine ııı yapmaya başlıyor sanırım normal böyle yapmaları. Dilini sürekli ağzının içinde gezdiriyo salyasi çok fazla belki diş dönemi olabilir çoğu kişi öyle diyor