Zeyzey72 1 ve 3 ySlarinda cocuklarim ikiside 2 aydır vücutlarında kırmızılı ve kaşıntılı sivilce tarZi lezyonlar çıktı geçmiyor sizde oldmu hangi kremler verildi kaç kez gittik fayda yok
Arirang Zeyzey72 El ayak hastalığı 2 ay sürmez. Benim oğlum da yeni geçirdi. Fito sürdük. Poposu dahil bacakları tamamen yara oldu. Elleri ve ağzınım içi de oldu. Ateş ve kanda iltihap oldu
Aslanalp Zeyzey72 çok geçmiş olsun bu kadar uzun olması normal mi bilmiyorum benim oğlumda da oldu verdigi krem ve şurup ile 2. Gün sönmeye başladı ağzına falan da yayılmadı