Tomris-Hatun Lazerlimunafik oyle şaklabanliklar yapiolarki yerlerine ben utaniom geciom direk bide heryerde karisna cikiolar 😂
Lazerlimunafik Tomris-Hatun ister istemez evet karşımıza çıkıyor yani izlesende iszlemesende keşfetine düşüyor Rezillik başka birşey değil Edebiyle paylaşım yapsalar tamam ama rezilliğin daniskası. Millet artık hakkı ile çalışarak kazanç elde edemez olmuş.
Tomris-Hatun Lazerlimunafik bide asgari ucretle gecunen ailerle dalga geculiomus gbi mal mal hareketler yapiolar coluk cocugu kameraye cekiolar salak salak dans ediolar sonra hop bi villaya yerlesiolar insan hazmedemio hakli olarak
Lazerlimunafik Tomris-Hatun Evet aşırı sinir oluyorum Bilmem gördün mü bi tane küçük kıza acı biber ye şan apara vercez diyorlar kız acı biberi yiyor gözlerinden yaşlar akıyor o kadar üzüldüm ki yokluk işte.. Para çok yanlış kişilerin elinde