Merhabaaa tecrübeli annelerimiz😇 benim kızım 5 ay 5 günlük ek gıda'ya geçiş dönemindeyiz havuç püresi lor peyniri ve yogurt yaptım fakat yediremedim yemiyo.. heo böyle gitmesinden korkuyorum ya hiç yemek yemeyen bi çocuk olursa gelişimi gerilerse baya bi endişelendim cok imreniyorum yiyen bebeklere keşke benim evladım da yese sizce bu durum bi süreç mi? Ek gıda tadımlarımızı direk corba yapıp versek mesela olur mu? Şart mı 3 gün kuralı yada ben mi çok acele ediyorum🤦🏻♀️