Sevgili anneler kızım 28 aylık çok naif kibar bir çocuk asla kimseye vurmaz zarar vermez ama asla benden ayrilmazdi kimseye yaklasmazdi ailede mahallede çok seviyorlar ama pek kendinide sevdirmez birisi sevse hemen bağırır rahatsız olduğunu belli eder ama bazende seçmelerine müsadere eder oyun grubuna götürecek götürecek biraz daha açıldı bu huyları artık biraz daha kolay arkadaşlık kurmaya başladı fakat benim rahatsız olduğum durum şu mahallede 2 komşum var ikisininde oğlu var 3 yasinda olan biraz kızımla oynuyor sonra elinden oyuncak çekiyor ama annesi müdahale ediyor coxuk hemen özür diliyor öpüyor kızımla yine oynuyor zarar vermiyor. Diğer komşum ise torununa bakıyor asla geleceğini görmüyorum o çocuğun çok asi kadının yetiştirme tarzida o şekilde çünkü kızımdan 1 ay büyük ve kadın sürekli kızımla kıyaslıyor yok benimki bak daha çok kelime biliyor konuşması daha açık anlaşılır tuvalet eğitimini verdim sen veremedin seninki inatçı ben olsam döverdim ogretirdim diyor bende dedim dövdükten sonra eğitim vermenin ne anlamı var sıkıntı değil isterse seneye öğrensin annesi olarak ben temizliyorum sonuçta diye tersledim. Kadının torununa sürekli çocuğuma karışıyor vuruyor itiyor yaa oda küçük bağırmak istemiyorum ama üzülüyorum kendi kızıma alıp eve gidiyorum sonrada. Benin kızıma öyle karıştığında kızım sadece ağlıyor çocuk devam ettikçe daha çok ağlıyor bağırıyor ve benim kızımda asileşiyor ama asla karşılık vermiyor zaten vermesini vurmasını istemem kendi kiziminda ama ne yapabilirim