Hilal37 Kızlar bebişleriniz gaz ve kolik sıkıntısını atlattıktan sonra nasıl oldular gene huysuzlarmıydı yoksa uslandılarmı biraz daha:)
Zeynos Hilal37 bunu merak edenlerden biride benim hala atlatmış değiliz i asaallah en kısa zamanda atlatırız
EsraDeniz Hilal37 kolik olduğunu ne zaman anladınız? Yani kaçıncı hafta veya ay belli oluyor? Biz karar veremedik de 😄
deletedmom2200 Hilal37 gazı bitiyor başka bişe başlıyor şimdi kuzum. Bizim son 15 gündür gece uykusu bana göre çok çok düzene girmişti Şevinçten çıldırıyordum oh be oğlum uyuyor diyordum şimdide 2-3 gündür uyku sorunu yaşıyoruz gazı Yok karnı tok altı temiz ama gece 2 gibi uyanıyor o uyanış sabaha kadar ...
Rzgrmrv93 Zeynos Allaha şükür önceden acillerden çıkmazdık şimdi 2.5 aylığız ayaklarını ksrnına ittiğim gibi pırt pırt maşallah ama sallamsk yanımıza kâr kaldı 🤣🤣
Cansuu1 Bizim gecti cok sukur. Kullanmadigim damla kalmadi sonuca zinco ile ulastik. aksamlari misafir gelir diye aklim gidiyordu her gelen bu niye agliyor diyordu cok bunalmistim resmen psikolojim bozulmustu bebekle birlikte bende agliyordum. Cok sukur atlattik. Aksamlari da keyifli zaman gecirebiliyorum. Mizmizlaninca emzik kullaniyorum cok faydasini gordum. Ama aldirasiya canim cikti :)
Yagmurs Cansuu1 hangi markanın emziğini aldı, evde dokuz tane emzik var bitanesini bile almıyor 😔 geceleri çok fazla ağlıyor kolik mi anlayamıyorum gaz damlası kullanıyoruz , gündüzleri pek gaz çıkarmasada akşamları kaka ve gaz çıkarıyor.
Cansuu1 B007 benim 4haftalikken falan baslamisti. Tam 53.gunde bitti. Onceleri 6bucuktan 11 bucuga kadar suruyordu zamanla saati azaldi 9 bucuga indi. Sonra hafiflemeye basladi. Rezene kimyonlu cay var onu hergun ictim hem ben hem bebegim. Bide hafifleyince uyutabildim. Uyumayinca daha da huysuzlaniyordu. Morariyordu. Allah sabir versin insaallah atlatirsiniz o gunleri dusunmek istemiyorum
Tusemannesi Cansuu1 rezene çayı hangi marka aldınız bide biz de zinco kullanıyoruz rezene çayı ile birlikte kullabilirmiyiz
B007 Cansuu1 ben de dayanamıyorum epizyotomili doğum yaptım dikişler çok ağrıdı süt gelmedi sancıdan çocuk sarılık oldu hastane de yattı sürekli emzirmeye çalıştım göğüs pompası filan derken süt geldi ama bilidiğiniz göğüslerimden kanlar akıyodu hala acısına duramıyorum kullanmadığım şey kalmadı şimdide çocuğun gaz sancıları başladı öyle ağlıyo sakinleştiremiyoeum doktor 3-4 ay sürer dedi :((
Cansuu1 Tusemannesi tabii kullanabilirsiniz ben kullandim. Humananin kimyonlu rezene cayi. Kimyon gaza iyi geliyormus cunku bide bolca kimyon tuketin yemeklerinizde. Ama bebege 3-4 cay kasigi verin