kaya97 Kızlar selam bebeğime emziği nasıl alıştırabilirim yardımcı olabilir misiniz beni yalancı meme olarak kullanıyor üstümden inmiyor ve kucakta uyutmak zorunda kalıyorum, emzik verince öğürüyor diliyle itiyor nasıl alıştırabilirim sizce
elisa2705 kaya97 Sütünüzü emzigin üstüne sıkıp verin bi öle deneyin damagına göre farklı emzikler deneyin benm 14 aylık hepsini denedim asla almadı hep kusuyor gibi yaptı bazısı napsan da almıyor malesef
minikkurabiyee kaya97 benimde bebeğim emzik tutmadı çokta tutması taraftarı değildim açıkçası ilk zamanlarda öyle olması gayet normaldir çünkü memede huzurlu hissediyor kendisini hemde sütünüzün artması için çok güzel bir şey benim bebeğim 5 buçuk aylık şuandaki sürekli memeye gelmek istemiyo alıştı çünkü
kaya97 elisa2705 denedim sütümü denedim şekerli su bile denedim öğürüyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ nasıl bi yol izliyorsunuz peki nasıl uyutuyorsunuz bebeğinizi kucak meme dışında
dodu0207 kaya97 ay yapmayın lütfen o kadarcık bebeğe sekerli su cok zararlı onun icin. Bunlar eski ve yanlıs yöntemler. Bazı bebek ne yaparsanız yapın emzik almıyor. Benimki de almadı. Ne kadarlık bebeğiniz
mero_81 kaya97 benim kızım emmiyor prematüre doğdu çok çabaladık ama ememedi zaten ilk doğduğunda damak yapısı gelişmemişti emziremedim sonrada biberona alıştı memeyi istemedi doğduğu günden beri emzik vermiştim damağı güçlensin emebilsin diye tuttu sevdi de ama her emziği almıyor sadece philips avent soft seviyor emzik markası yapısı da önemli
ggmomy kaya97 bak siz bile demişsiniz henüz diye kakasi gelse meme ister korksa meme ister açıksa Gazı olsa meme ister kokunuzu istese meme ister Cok normal yani 3 ay yapışık gezdirdim oğlumu sonra zaten istesen de eskisi gibi kucakta durmuyorlar sling oneririm
dodu0207 kaya97 ama bu bebiş daha cok kücük sürekli meme ve kucak istemesi normal. Kendini hala anne karnında sanıyor dünyaya alısamadı. Ve ancak memede yada kucakta kendini anne karnında gibi güvende hissedebiliyor. Emerken rahatlıyorlar sakinliyorlar zaten. 2 3 aydan sonra zaten istesenizde o kadar durmaz. Sling öneririm hem siz hem bebis rahat olur
Adasmom_ kaya97 benim bebeğim doğduğu ilk bir ay emzik tuttu sonra bıraktı 3 aylık falandı uykuya dalamıyordu bi türlü memede de uykuya dalamıyordu zaten damak sancıları başladı dişten ötürü salyalar arttı hemen denemeye başladım tekrar emziği ve tuttu çok şükür . İlk zamanlar böyle sürekli üstünde olması seni yıpratıyor anlıyorum bende öyleydim bunalıyordum evet duygusu sevgisi harika bişey ama insan nefes almak istiyor . O yüzden ara ara dene kuzum ben arada hep denedim dediğin gibi büyük uçlu olanı öğürdü diğerlerini geri ağzından çıkardı emmeyi beceremedi . Sancılar başlayınca emzik tutmak iyi geldi