lolitam zkusagianne regli olmanız yeterli biri ikisi farklı etmiyor sanırım adetin yoğun olduğu gün olduğu için 2 gün çağırıyorlar sanırım ben adetli değildim takarken
yaraliceylanim zkusagianne bana direk 40in çıkınca gel dediler hic regl falan denilmedi illa regl olmayı mı beklemem lazım o zamana kadar ohoo kim bilir ne zaman regl olucam ne malum
yaraliceylanim zkusagianne kontrole gittiğimde ne zaman geleyim neye dikkat edeyim dedim 40n çıkınca hemen gel dedi 🤷♀️ hem zaten 40n çıkınca hemen regl oluyo musun ki çoğu kadın olmuyormuş
olduolanlar Regl olmak şart değil diye biliyorum ki benim gittiğim doktor regl olmama rağmen beta hcg istedi