ikizannesi278 Kızlar 3 gündür idrar yolu enfeksiyonu var bende bide 2 çocuk bakacak kimse yok ağrı ölüyorum antibiyotik başladık 3 gün ama hala şiddetli ağrı var evde başka çözümü olan var mı Allah rızası için
cirkinordekyavrusu ikizannesi278 bi toz vermişti doktor ertesi güne hemen geçmişti antibiyotik kullanmadım hiç
Deletedmom_115 ikizannesi278 hiç sorma bende öyleyim tedavi olmam gerekiyor fitil kullanıyorum da boş serum tedavisi başlatacak doktor ama kızım var diye gidemiyorum
bilgehnm ikizannesi278 Bir arkadaşım sürekli idrar yolu enfeksiyonu olurdu. Bol bol su içerek ve özel bölgesini sirkeli suyla temizleyerek atlattı. Herkese de bunu tavsiye verir. Deneyenler işe yaradığını söylüyor.
ikizannesi278 cirkinordekyavrusu teşekkür ederim ileri boyutta demek ki benimkisi daha önce olduğum zaman toz vermişti şimdi antibiyotik
ikizannesi278 Deletedmom_115 Sizede çok geçmiş olsun ağrıdan 1 damla uyuyamıyorum hiç ya ağlamak üzereyim artık çocuklara da bakıyorum durmaz etmezler
Minkkelebekk Tozlar bir işe yaramıyor hamileliğim 30.haftasından sonra şiddetli enfeksiyon geçirdim erken doğum yaptım kesem delindi kuru dut kullanın kuru dut kürü var bana iyi gelmişti nioli yağı bir de bol su için benim bir nebze de olsa o rahatlamıştı
Norveckizi Minkkelebekk idrar yolu enfeksiyonu taş kaynaklıysa nıoli yagınız dutunuz ıse yaramaz. Antıbıyotık tedavisi mecburidir
Deletedmom_115 ikizannesi278 bende aynen öyleyim valla çok geçmiş olsun, toz da işe yaramıyor bende fitilde ancak serum o da 1 hafta boyunca gidip geleceksin diyor doktor daha önce de yapmıştım iyileşmiştim
ikizannesi278 Deletedmom_115 Allah yardımcımız olsun antibiyotik inşallah iyi gelir bel ağrısı ölmek üzereyim
Minkkelebekk Norveckizi ben antibiyotik tedavisinin yanında ek olarak bunları yaptım ki 3 kez antibiyotik kullandım o süreçte antibiyotik kullandığımı da belirttim insanlar çözüm ararken yardım etmeye çalışıyoruz yardım etmeyi geçtim yardım edenleri de küçümsemeyin lütfen sonuçta kimse doktor değil burda deneme yanılma yöntemi