livanurvealpinannesi61 Siz benim araştırmadığımı,kendimin de mühendis olduğumu bilmeden nasıl bu kadar kendınızden emin bir şekilde ‘biraz araştırın’ ‘bilmiyorsanız araştırın’ seklınde ıfadelerı kullanabılıyorsunuz acaba ?
Benı tanımıyorsunuz kım oldugumu bılmıyorsunuz, bildiğim birşey var ki ben tercih etmiyorum diyorum.
Bu benim tercihim, ben kimseye sakın kullanmayın vermeyın bu bu bu marka kötü pis yazmıyorum.
Bu saldırgan tavır nedir biraz sakin olalım lütfen. Burada herkes birbiriyle tecrubelerını, ‘nacizane’ fikirlerini paylaşıyor. Ben de çok emin olduğum şeyler hakkında yorum yapıyorum ama tabı kı sızın tercıhınız dıyıp tesekkur edıyorum. Sizin gibi bilmiyorsan araştır, ben bılıyorum araştırıyorum sen bılmeden konusuyorsun tavrına gırmıyorum. Size de tavsiye ederim
Mutlu günler