Kbralp canım benim tabiki karşılaştırılacak yoksa bebeğin normal mi gelişimi değil mi sıkıntısı var mı bilemeyiz ki bende bu karşılaştırmayın kıyaslamayın laflarını pek anlamıyorum 🙈 eltimin de bebeği var sürekli karşılaştırıyoruz tabiki doğal olarak o ne yaptı bizi neler bekliyor neler yiyor VS vs ama bu kötü anlamda bi kıyaslama değil insanların içleriyle ilgili bu durumlar asla aaa onun bebeği böyle bizde olmalıyız zart zurt şeklinde bi kıyaslama değil bu bahsettiğim 🤗