SweetMom__ bende sezeryan oldum fakat doğumdan sonra düzenliydi daha sonra biraz geçilmeler ve bazen de erken olduğum zamanlar oldu ve bebeğim 25 aylık 21 aylıkken emzirmeyi bıraktık ve 4 -5 aydır düzensiz ve bu ay 8. Gündeyim hala olmadım dün sabah test yaptım oda negatif ayın 13 üne randevu aldım kadın doğuma gidicem