busraaa1616 ilk olarak resmi atan kisiyi sizle karıştırmışım kusura bakmayın ama termometre çok pahalı bisey değil nem oranınıda kontrol etmeniz açısından iyi oluyor ayrıca bebek direkt klimanın altında değilse ve resim atan kişideki gibi giydiriyorsaniz isilik olma olasılığı yüksek kötülük olsun diye yada sizi eleştirme amaçlı yazmadım tabiki bebeğinizin üşüdüğünü veya sicakladigini annesi olarak daha iyi bilirsiniz nem oranı 50nin altında kaldığında bebekte tıkanıklık yapıyor o yüzden yazdım onuda biz yaşadık ciğerleri temiz dendi nedenini sonradan farkettim