Gunes-1 kesinliklee. Annelikte zaten hep bir şeyleri eksik yapıyormuşsun hissi var. Bende çok sorguladım kendimi. Acaba çocuğum hastada ben mi fark edemiyorum diye. Ama 4. Ay atağını araştırdığımda aynen bebeğimde yaşadığım sorunlar yazıyordu. Birde 3,5 aylıkken başladı. Umarım artık biter. Dişlerini insnılmaz kaşıyor. Gece her saat başı ağlayarak uyanıyor. Salyası çok. Dişi patlıycakmış gibi hissediyorum. Doktorda bugün gösterdi gelebilir dedi ama kesin bir şey söylemedi. Hepsi üst üste gelmiş gibi.