Edda112 Merhaba anneler oğlum üç ay sonra 3 yaşında olacak. 2 buçuk yaşından beri yanımızda yatmaya başladı ve asla odasında yatmıyor. 3 4 aydır. Kendi odasına tekrar nasıl alıştırabilirim bu konuda deneyimi bilgisi olan var mı 🥺🙏