motherofLeyla Merhaba güzel anneler. Fikrinize ihtiyacım var. Abiye bir elbisenin altına hangisi olabilir acaba? Elbisem henüz belli değil pul payetli veya saten bir abiye düşünüyorum uzun kuyruklu veya balık model şeklinde. Benim hiç şeffaf taşlı ayakkabım yoktu aslında aklımdaki şeffaf taşlı ama bazı yorumlarda ilk kullanımda taşları düştü yazmışlar kafam karıştı yani düğün anında beni ortada bırakmasından tereddüt ettim :) acaba kullanan var mı kullanışlı mı yoksa denilen gibi taşları hemen düşüyor mu? Şuan şeffaf olup üstü fiyonklu olanı alacak gibiyim ama çok kararsızım.haa şimdi abiye elbiseye bu ayakkabı olmaz diyenlerde olabilir yani benim beğendiklerim bu modeller bunlara göre fikir verirseniz sevinirim. Birde değerli yorumlarınıza anında dönemezsem yanlış anlamayın lütfen 16 aylık diş çıkaran huzursuz peşimde kuyruk bir premses kızım var vaktimin çoğunu ona ayırıyorum buralarda pek aktif olamıyorum, yorum yapan yapmayan herkese teşekkür ederim güzel günleriniz olsun ✨🤲❤️
senaa2508 motherofLeyla 1 ve 2 den bende var ikisinden de çok memnunum ama ben son modeli çok beğendim
motherofLeyla Berilsmom13 evet o da çok hoşuma gitti daha önce hiç öyle önü açık ayakkabı giymedim yakışırmı bilemedim onu biraz elemiştim :)
Tatlican Berilsmom13 şeffaflar terleyince buhar yapiyor diyorlar. Ben açık olan ayakkabiyi begendim 1.foto
Arelmommy ilk modeli aldım geçen gün arkası kapalıydı sadece benimkinin ama felaket acıtıyor ön taş kısmı 2 saat duramadım üstünde kuzenim de aldı sizinkinin aynısından oda duramadı ağrıdan düğünde sandalete geçiş yaptık😂
motherofLeyla Arelmommy yaa çoğu kişide onu beğenmiş ama :) işte her ayakkabıda bi kusur oluyor o yüzden insan şaşırıyor hangisini alsam diye :)
motherofLeyla senaa2508 teşekkür ederim 🤲 bende son modelde karar kılmıştım ama yinede emin değilim ya 1 numarada çok hoş çoğu kişi 1 numarayı beğenmiş :)
motherofLeyla Rengarenk52 aslında hepsi hoşuma gitti ama rahatlık ve kullanım açısından karar veremedim
NariNariKiminYari motherofLeyla alacaksanız 1 yada 3 ü alın. Şeffaf ayakkabılar oldukça can acıtıyor ve gayri ihtiyari terleme yapıyor. İnanılmaz kötü duruyor
motherofLeyla MoonCrystal teşekkür ederim, birşey soracağım 1 numara önü açık olan değil mi yani bende sıralamada 1 numara o gösteriyo ama sizlerde nasıl görünüyor bilemedim :)
motherofLeyla Cicektebenimcicekligunlerde teşekkür ederim evet ya çoğu kişi onu beğendi bakalım en çok hangisi denilirse onu alacağım gerçekten hoş zarif duruyor :)