kizim 13 aylik ama aslaa ilac icmiyor ya kan degerleri falan dusuk cikti surup veriyorum siringayla vermeye calisiyorum her yolu deniyorum hicbir ilacini icmiyor ya kafayi yicem artk dunden beri cok ishal oldu ateside var calpol falan veriyirim diyorum ama asla iciremedm cok agladi zorla iciyorum bikac kere bogazna kacti guzellkle yapiyorum olmuyor yemekten hemen sonra kandirip veriyim diyorum kasiga bakiyor kokusundan anliyor heemen hicbisy icmiyor ya istahida yok biktm artk napicam benn