yasemin1812 ozge_1233 Çocuğun kilosuna mı taktın kafayı bütün yorumların bununla ilgili Sence kötü mü yani kilosu daha ne olsun istiyorsun
mogz yasemin1812 kız bi de 20 günlük bebek denemediği mama kalmamış kilo aldırcam diye bağırsak immün sisteminin içine etmiş bebeğe çok üzüldüm aşırı üzüldüm kabız oldu ishal oldu yazmış çok kötüüüü
ozge_1233 mogz ben keni kafamdan yapmıyorum oğlum sarilik oldu sütum yetmedi doktor mama ver dedi verdim bebevita kulandım kabız etti sm a kulandım isal benim suçunu bilip bilmeden konusuyorsun
ozge_1233 mogz benim bulunduğum yerde 1 doktor var oda izinde doktor mamaya alıştırdı ben vermek istemiyorum ama bebeyim beni emiyor iki mememi ama mama vermeden uyumuyor verirsem uyuyor napim sana soruyorum bu gurup ta farkı konumu varda ben bilmiyorum
mogz ozge_1233 imkanın varsa biraz araştırıp iyi bir doktora gitmeyi dene bebeğin ve senin için önemli bu konu