1 yaş kontrolü için doktora gittim kan bakıldı kolesterol ve trigliserid yüksek dedi belki tok kan verildiği için olabilir belki sütün yağlıysa olabilir ama öyle kilolu bi çocukta değil bunlar değilse hastalık kaynaklıysa ilerde sorun yaşayabilir dedi böyle bişey yaşayan var mı pazartesi tekrar aç karnına kan vericez inşallah sorun çıkmaz yaa 😢