Arkadaşlar merhaba 10 günlük yenidoğan bebek annesiyim 10 gündür bebeğim beni emmeyi reddediyor bende bu yüzden mama veriyorum sütümü sağıyorum ama çok az geliyor gelen sütü sırıngayla veriyorum suan da 3 gündür d vitamini kullanıyoruz ve kabız oldu büyük tuvaletini yapamıyor çok ıkınıyor acaba d vitamini mi yapıyor nasıl çözebilirim bu iki durumu lütfen yardımcı olun..