İlk doğumum sezeryan oldu şuan bebeğim 9 buçuk aylık korunduğumuz halde hamile kalmışım test yaptım Allah affetsin o kadar istemiyordum o kadar hazırlıksızım ki bir kaç defa daha test yaptım ama yine ikl çizgi gördüm çok korkuyorum bu kadar kısa arayla ikinci sezeryan nasıl geçer dikişlerim son aylarda açılır mı çok olumsuz şey okudum veya ikisine de yetebilir miyim çünkü eşimden başka destek alabileceğim kimsem yok başına gelenler yorum yapabilir mi ikinci sezeryan çok mu riskli