Gmzkrgz Geceden beri sadece kusmamız var acile gittik hiç birşey çıkmadı. Kusmada devam ediyor. Yaşayan var mı
tubayavuzselim Benim çocuğum da öyle sadece kustu bütün gece acil de çözüm bulamadım çocuk doktoruna gittik bişey yok midesini üşütmüş olabilir dedi iğne yaptı bir tane daha iyi ama arada bulantı var gibi henüz kusmadı iğneden sonra