Ayserose Allah yardımcın olsun senin de gerçekten çok zor bir süreç Evet emmesi çok güzel bir şey ama bu şekilde karnı tok olduğu halde gelip emmek istemesi insanı biraz yoruyor. Aç oldukları için değil tamamen bağımlı oldukları için artık bu yaptıkları temas etmek istiyorlar sürekli ben artık yavaştan
Her mememi istediğinde onu oyalayacak bir şey bulmaya çalışıyorum veya yememi istediğinde ağzına bir yemek meyve ne varsa tutmaya çalışıyorum ek gıda seven bir bebek değil boyunluk yemiyor tek tadımlık O yüzden artık ağzım hiç boş bırakmıyorum sürekli bir şeyler vermeye çalışıyorum yoksa 10 dakikada bir meme
Şurada Allah nasip ederse 2,5 ay sonra kesmeye başlayacağım memeden keşke diyorum en başından böyle yapsaydım Ama tabii en başından beri de hep ek gıda reddi vardı az diyordu şimdi çok şükür biraz daha çoğaldı. Yesin yemesin sürekli eline bir şey ver yesin veya kemirsin. Memeye gelmek istediğinde kaçabiliyorsan kaç ben öyle yapıyorum evde koşuyoruz artık yaptıklarıma kanmayınca