Merhaba arkadaşlar 15 aylık bebeğim var haftaya tatile gidicem 9 günlük bir tatil ama büyük ihtimal regli döngüme denk gelecek aranızda adet geciktiriciyi emzirirken kullanan var mı bebek için veya sizin için olumsuz bir etki yaşadınız mı hangi marka kullandınız teşekkür ederim