bktsct Kızlar 2 aylık oğlumla uzun bi yolculuğa cıkıyoruz oto koltuğu aldık joie 0-36 kg olandan mağazada gösterildiği gibi kurdum cocuğu koydum ama kemer kısmıı cok yukarda kaldıı sanki acaba yanlıs olan biseylermii var 🤨 bilgisii olan yardımcı olursa cok sevinirimm 😊
cagrininannesi bktsct puset daha uygun olmazmiydi.4 aylik bebegimi arabada pusete bagliyorum rahat oluyo
NaimeYilmaz bktsct bız magazaya kurdurmustuk . Altta mandal var ona basıp Yukarıda cıft kayıs var ordan yapmanız lazım
bktsct cagrininannesi bende memlekette onu kullanydumda ağrıya gdyruz eşimin görevi dolayısıyla temmuza kadar orda olcaz oto koltugunu götürmem gerekiyodu hepside sığmadığı icin bunu kullanmak zorunda kaldıım 😔
Obsesifk bktsct ayarlama yerleri yok mu sonuçta 0 kullanabiliyorsa 2 aylık hayli hayli oturur kademe kademedir o
NaimeYilmaz bktsct Isofixlimi aldınız ? Ben de yenı aldım ama kemerlı yatıyor mu sızın kı tam merak ettım 😊
NaimeYilmaz bktsct Bizim magazadaki akıllı arkadas öne bağlamıs bize bakıyor yanı arkaya değil neymıs daha guvenlıymıs eşimde tamam demiş 4.kademe yatıyor en fazla 🤷♀️ Duzeltmeye goturucem arka koltuga bakarken 5-6 ya kadar yatıyor degıl mı?
bktsct NaimeYilmaz yatıyo yatıyo öndeki koltuğu öne almak lazıım biraz sadece 😂😂 zaten orası kullanılmıyo cocuk oldugu icin 😊