Hilal096 çünkü birden fazla kişi kapatılsın demiş diğer yorumları kimse okumak zorunda değil herkese ayrı cevap veriyorum ayrıca evet kullanmıyorum var ama açmıyoruz daha doğrusu niye battı bu size ne kadar meraklısınız insanları zorbalayıp polemik yaratmaya sizde biraz kapatın da ufkunuz genişlesin insanları zorbalamayı bırakın sizde çocuk yetiştiriyorsunuz işte yarın bir gün çocuğunuz size bir şeyi birkaç defa söylediğinde anladık kaç kere söyledin deyip zorbalarsınız