Kızlar selam,
Salıncaktan indirirken annem o sıra bana sesleniyordu bende çocuğu indiriyorum ama öyle değil tutuyorum hala fakat sanırım ters bir hareket yaptı bacağından ağlamaya başladı baktım bir şey yok sakinleşti vs derken oğlum düzgün koşar eder bu sefer dikkatli yürümeye başladı hani böyle batar gibi tam üstüne basamıyor gibi eve geldim buz kompleksi yaptım masaj yaptım çıkık kırık olsa durmaz ağlardı, eşimi aradım gel hastaneye gidelim sonra elim ile annem bence gerek yok çocuğu boşuna röntgene sokacaklar edecekler bence canı acıdığı için temkinli diyorlar ama ben ısrarla gidelim deyip duruyorum korktum bacak ayak bu şakaya gelmezen azından hiç bir şey olmasa işim rahatlasın ne bilim. Bir şey yoktur dimi ya… sabah kalktı bi tık gene aynı dikkatli ve temkinli yürüyor sonra yağ ile masaj yaptım şimdi gayet yürüyor zaten yürüyor koşuyo ama böyle nasıl diyim bi fark görüyorum yani var bir şey damar damar üstüne gelmiş olabilir mi öyle olsa yine de ağlamaz mıydı? Ne yapmam gerekiyor böyle durumda yardımcı olabilirseniz sevinirim….