alin0911 Ozgebegum benimki geçen akşam 37,5 yaptı kafası hep sıcak ara ara alnıda sıcaklıyor ama dirençli değil.onun haricinde ishal oldu.sulu diş kaşıyıcısınj buzluğa koyup veriyorum aşırı iyi geliyor ısırıyor şimdilik belirtiler böyle
Ruvdem Ozgebegum diş ateşi 38 in çok çok üzerine çıkmaz ve kafa ateşi yapar sadece. Ama 38 de çok yüksek bir ateş değil ılık duş üzerini ince giydirin bir de calpol verirseniz düşer . Uzun süren inatçı bir ateş ise ve bunları yaptığınızda düşmüyorsa doktora götürmelisiniz .
Lolik Ozgebegum 38 i geçmiyorsa diştir Nadiren 38.5 olur ama onu geçmez geçerse başka bir şey vardır demişti dr