Pazartesi 1 yaş aşılarını olduk ilk gün biraz huzursuzdu. 2. Gün birşeyi yoktu ama 3. Günü akşamı ateş başladı ve neredeyse 3 gündür ateşi 39.3 kere kadar çıkıyor ve vücudunda nokta nokta izler var. Başına bı durum gelen var mı? Ne kadar sürede atlattınız?