Hamilelik dahil 19 ay sonra oldum bebeğim 10. Ayını doldurduğunda yani. İlk adet olmamda bi hafta ağladım hormonlar beni çok sarstı bi patlama gibi yaşadım. Şimdi de eskiye göre daha fazla kanamam oluyor, uzun sürüyor. Yine hormonların etkisi altındayım ergen gibi sivilce çıkarıyorum. Normalde hiç sivilce sorunu yaşayan biri değilim.