Belcim30 5 sene önce falan Ayvalık’ta Elisa Otele gitmiştik. Biz de sadece otele uyumaya gittik. Her yere çok yakındı, Cunda’nın tüm koylarını gezdik. Otel o zamanlar için temiz güzeldi. Sahibi de çok iyiydi biz son günümüzü çok yorulup otelde geçirdik. Şuan durum nasıldır bilmiyorum ama tavsiye ederim