21 ay olmak uzereyız, sabahları uyandıgında emzıgı bır tarafa fırlatır hep, ıkı gun önce yıne fırlattıgı ıcın öğle uykusuna yatarken bulamadık, beraber aradık anlattım bak sen kaybettın bulamıyoruz yok emzık uyanınca bakarız dıye dıye bır yarım saat ıkna edıp uyuttum, aksamları baya arıyor zorlanıyor ama dun gece de bır yarım saat arama,ağlama ıkna etme sonucu uyuduk. Umarım bugun de aynı olur da bırakmıs oluruz