mop pro 2 kullanıyorum, haznesi biraz küçük her süpürme bitimi hazneyi temizlemez de unutur ve tekrar çalıştırırsanız bir önceki toz ve havları etrafa saçıyor siz de temizleme umuduyla açtığınız makineye çıldırıyorsunuz 😂 hazneyi hep temiz tutarsanız sıkıntı yok üstten alıyor yani asla süpürge açamayacağınız günlerde eliniz kolunuz olabilir ben hamilelikte kullandım epey, memnunum. mop özelliğini hala kullanmadım ama. haritalaması var ayrıca