esmaerdemir Bebeğim üç aylık gaz sorunumuz bitmiş gibiydi rota aşısından sonra yine başladı doktorum entergermina probiyotik başlayın dedi ama bebekler için olanını bulamadık siz hangi markayı kullanıyorsunuz