Kızlar daha önce de post açmıştım ben Brüksel’de tek başıma 9 aylık bebeğimi büyütmeye çalışıyorum eşim dostun akrabam kimse yok herneyse bu çocuk uyumuyor bakın gece 3 de uyandı zor yatırdım şimdi de sabah 5 buçukta uyandı ben delireceğim karnını doyurdum 3 de yattı bidaha bu neye kalkıyor Allah peygamber aşkına ben daha dayanacak gücüm kalmadı benim