babybaby2406 Mrtmrt biz burda yazılanların hepsini denedik sadece elimi ıslatıp yüzüne sürünce uyanıyordu
Zehrabaysan Mrtmrt benim bebeğim sarılık olduğu için uyanmıyordu ıslak bezle kafasına ayağına değdiriyordum ancak öyle uyanıyordu