Peratlas
Baştan beri aynı saatlerde yatırıp aynı saatlerde kalkmalarina özen gösteriyorum. Zaman zaman saptigi oldu ama genel anlamda böyle gitmeye çalışıyorum yoksa çok yorucu oluyor. İlk zamanlar kucağımda kokumla uyuyolardi. Yerine yatiriyordum direk. Zaman geçtikte salıncak, ayakta sallama oldu. Bı ara kendi kendilerine uyumayı öğrettim fakat diş çıkarma dönemi gelince o da yarım kaldı. Şuanda ikisini bir götürüyorum odaya. Odayı karanlık yapıyorum. Biri ayağımda sallanırken genelde diğeri kendi kendine söylenerek uykuya geçmiş oluyo. Olmazsa biri bitince diğerini alıp onu da sallıyorum. Yani ikisi arasında uykuya geçişte 5 10 dk falan farkediyor genelde. Uzunca süre akşam 6 7 civarı uyuyorlardi. Şuanda yaz dönemine girdiğimizden beri 9 9 buçuk arası uyuyorlar. Her gün akşam eşim işten gelince yemeklerimizi yiyoruz parka çıkıyoruz. Biraz enerjimizi atıyoruz. Daha sonra ya dışarıda bebek arabasında ya da evde uyutuyorum. Bebeklerim 14 aylıklar.