ayazardabus bebeğim 9 ay 7 günlük 6. Aydaki kilosunun üzerine sadece 400 gram aldı boya gitti sadece ama enerjisi çok iyi keyfi yerinde herhangi bir geriliği yok pazartesi günü sadece tedbir amaçlı kan baktıracam bir sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü hiç yerinde durmuyor sürekli emekliyor birde biz de anne baba olarak çok kilolu insanlar değiliz bebekken de minyonmuşuz o yüzden bebeğimin kilolu olmasını beklemiyorum zaten