dertlikaval Merhaba Hanımlar Bebek telsizi önerilerinizi bekliyorum görüşlerinizle birlikte teşekkürler 🌸
momshe cbkckbr monitörlü olan değil mi? Batarya sorunu olduğunu söylüyorlar doğru mu? Ne zamandır kullanıyorsunuz
cbkckbr dertlikaval evet kameralı internetsiz çalışıyor şarjı uzun süre gidiyor dolap uygulamasına bakın çok uygun fiyatlara koyuyorlar bende ordan almıştım oğlum iki yaşında hala aktif kullanıyorum 🙃
cbkckbr momshe bebeğim 26 aylık 7 aylıktı aldığımda bataryası gayet iyi gidiyor ikinci el almama rağmen gece sabaha kadar açık duruyor üç dört günde bi şarj ediyorum