ayseaselinannesi2809 lisans sınavı geçmiş sınavlardan daha zor olduğu için önlisans ve oraöğretimi de zorlayacaklarını düşünüyorum. Bu yüzden zor seviye denemeleri öneririm. Yediiklimin tgleri iyi. Cba, pegem, indeks, mehmet eğit operasyon ve tatbikat denemelerini çöz mutlaka. Yargının genel denemeleri ve yedi iklimin bazı genel denemeleri bence çok kolaydı.