Pinrrr Tusa_ merhaba benimde 40 günlük siz gece uyandiriyomusunuz yoksa derin derin yatiyomu benimkide gece kalkmio
Pinrrr gunes0312 gece asla uyanmiyo Emmiyi zorla biberon sokuyoruk ağzına anca öyle iciyo gündüz iyi ama
Pinrrr Tusa_ öyle bir yatiyoki hayatında uyumamış gibi gözünü acmiyo kapalı iciyo mamayı en azından iciyo diye avunuyorum
Tusa_ Pinrrr gözü kapalı içmesi iyi benim kızımda öyle uyku arası besliyorum bende gece bi 3 aylık olsun daha ellemezsin kendi kalkmadıkça