Kızlar normalde aşı olduğunda bile kullanmadım ateşini düşürmeye çalıştım ilaç vermek 2. Planda kaldı ama kızım bugün aşırı huzursuz en son 5.30 da uyandı akşam üzerinden beri uykuya direniyor sürekli elleri ağzında ağlıyor diş mi çıkarıyor damağımı kaşınıyor anlamadım sürekli sürekli deli gibi ağlıyor görseniz 🥹 bende en son doktor yazmıştı bir sıkıntı olduğunda kullan diye sanki bi yeri ağrıyor birden bağırıyor gaz değil kızımın son bir aydır gaz sıkıntısı bitti diyebilirim karnı doyuyor bezlerinden eminim aklıma başka bir şey gelmiyor en son şurup verdim çeyrek çay kaşığı kızlar doğru mu yaptım bilmiyorum ne yapmam gerek 🥹 bebeğim 3 aylık