karamellipuding Merhaba, bende oğlum memeyi hiç bırakmayacak zannediyordum. Bir şeyler sürerek bırakmasını hiç istemedim. En son çare olarak bırakmazsa göğsüme bir şey sürerim dedim. Kesin karar verdiğimde kademeli olarak bıraktırdım. Hem kendim mastit olmamak için hemde birden kesip bebeğimin duygusal travma yaşamasını istemedim. Öncelikle öğlen vermeyi kestim. Bu süre zarfında meme istediğinde artık sen abi oldun. Abiler süt içer, bebekler meme emer dedim. Birkaç gün sonra gece emmesini kestim. Gece ise her meme istediğinde tekrarladım abi oldun süt getireyim mi? Süt içelim dedim. Birkaç gece uykuya geçerken zorlandı. En son ise gündüz emmesini bıraktım. Meme istediğinde süt verdim ve başka şeylere ilgisini çektim. Sizlere de kolaylıklar dilerim.