mrs_moomm hayır hala aynı durumdayım 2 farklı doktora gösterdim ve sorunu söyledim normal olduğunu anne sütü kullandığı için emmek kolay geldiği için ondan dolayı yaptığını söyledi kilo kaybı yoktu en son bakıldığında olduğu zaman sorun olurmuş ama hala aynı sadece bir kaç sevdiği yemekler var sebze sevmiyor mesela et ürünlerini seviyor oda 3,4 kaşiktan sonra bırakıyor haftaya tekrar gostericem bisey demese bu sefer farklı doktor buldum yeme bozukluğu alanında uzman ona gidicem