Kızlar 3 sene önce ilk sezaryenim cok rahattı nerdeyse 2 gün ayaklandım sadece anestezi sebebiyle bas ağrısı yasamıstım ama 2. Sezaryen beni yıktı resmen ayağa kalkıp yürümekte zorlanıyorum organlarım dökülüyor resmen ne zaman geçer bu 3.gündeyim ağlamamak için kendimi zor tutuyorum 2 bebeyle desteksiz cok zorlanıyorum bi an önce iyileşmek istiyorum daha dus alamadım dikislerim cok fena 3 gün oldu bugün oturdummu kalkamıyorum resmen