himeros Biz suan 6,5 aylığız bizim de gaz sorunumuz cok oldu hatta 3 kez acile gittik ve lavman yaptirdik kolik atak gecirdi. O dediginiz damlalari bizde kullandik ben de etkisi oldugunu dusunmuyorum gazı kesmiyor aksine kucucuk yavrucagiza bir suru sey vermis oluyoruz bence gerek yok. Bize metsil ise yaramisti ama onun da agri kesici ozelligi var bence o yuzden ise yaradigini dusunuyoruz yoksa gazı hicbir sey kesmiyor. Bizim cocuk doktoru anne sutunu bile kesin dedi, ben de asla dedim gerekiyorsa gazi olsun o sütu icecek icmek zorunda iyi ki de diretmisim. 4aydan sonra cok cok rahatladik, 3. Aydan sonra da azaliyor size diyeceğim sabır ve gececegine emin olun. Sağlığı icin dua edip sukredin. Bana o zamanlar kimse bu durumun normal olduğunu soylemedi ve ben her gunumu aglayarak gecirdim, gerek yok. Bebekler eninde sonunda buyuyor Allah sağlık sıhhat versin