jasminegms
Sütün artması için emzirdikten minimum 15 dk sağım yapmak.
Bebek emdikten hemen sonra yapılmalı ki beyne uyarı veriyorsun sütün yeterli değil diye. Ben böyle çok faydasını gördüm. Bide emzirirken uzun süreli emzirmek bebeğin son yağlı sütü almasını sağlamak kilo yapan kısım orasıymış. Bol bol su içmek ve stres yapmamak. Her bebek aynı değildir tabiki ama bence en önemlisi göğsün boş olduğunu düşündüğüde asıl yağlı süt oluyor bebeğin orasını içmesi. Sadece böyle yaparak ilk üç ay ikişer kilo alıyordu bebeğim. İnşallah sizde de işe yarar 😇 Bebeğiniz prematüreymiş özel olarak değerlendirilmeli bence 😊