Merhaba izmir de bu konuda uzman güvenebileceğimiz bir doktor arıyoruz 15 aylık oğlum ara ara öksürük krizi şeklinde sabahliyoruz ventolin veriyoruz kiyameti koparıyor, zorla verebildiğimiz kadar veriyoruz, o konuda da iyi değil diyorlar ne yapacağız bilmiyorum boğulacak gibi oluyor kusacak gibi ama kusmuyor belli ki uğraşacağız acile gitmek çözüm olmuyor varsa deneyimi olan lütfen paylaşabilir misiniz