gizem2704 ben 35te doğum yaptım aynı sebepten tam 1 hafta yattı ama birde sarılık olmuştu canım hiç ama hiç üzülme hemencik çıkarırlar güzelce dinlen ve beslen onun senin sağlıklı sütüne ihtiyacı var hemde bebiş senin dinlenmeni istiyor ben bebeğim küvezdeyken hep uyudum süt sağdım iyileşmeye baktım bebeğim gelince çok rahat ettim