Kızlar bebeğim 3 aylık. Yarın sünnet olacak. Geçen hafta cuma rotavirus aşısı yaptırdık. Bebeğim hiç kusan bi bebek değildi. İki üç gündür. Kusmaya başladı. Ağız dolusu değil ama Beyaz kıvamlı bi kusma. Ve kakası değişti. Sümüksü kıvamlı bı kaka yapmaya başladı. Kusmayla aynı zamanda başladı. Acaba usuttum mu yoksa aşının etkisi midir nedir anlayamadim. Bunlar başladığından beri de huzursuz biraz. Yarın da sunnet var. Ne yapcam bilemedum. İshal midir anlayamdim da. Stres yaptım uyuyamadum da. Bana bi akıl 🤦🫶